lørdag den 15. august 2015

Nye "kjoler" til havfruen...

I de sidste par dage har jeg ventet med længsel på mine nye "kjoler". Jeg kan forestille mig at følelsen må være den samme som for dem, der går op i mode og venter på det nyeste nye skrig fra catwalken!
Sådan har jeg det med grej - ALT GREJ.
Jeg er grej-freak! Jeg elsker alt nyt grej - jeg elsker at have meget grej så jeg kan låne ud og få folk med til det jeg foretager mig. Jeg kan lide at teste nyt grej af og se mulighederne i det - hjælpe producenterne med at optimere her og der.

Jeg har været en heldig lille havfrue, at få sponsoreret 2 nye dragter til mit videre arbejde i vandet.
Jeg opdagede firmaet for ½ år siden fordi de har nogle farver som jeg ikke har set før, (ja man går vel op i, hvordan man ser ud i fridykning, ha). Jeg skrev og forhørte mig om produktet og fik kort tid efter tilbudt at teste 2 dragter - en 2mm glatskind (smoothskin uden på, nylon indeni) og en 3mm opencell (nylon udenpå, opencell indeni).


Våddragterne er målsyede og jeg har taget mål overalt på min krop. Jeg har fulgt et meget udførligt skema jeg fik tilsendt af Evolve.

Jeg er møg spændt på at skulle prøve dem af i vand og den blå skal testes allerede imorgen til Fjordsvøm i Vejle. Jeg kan ikke vente meget længere....
For at se mere om deres dragter kan du tjekke deres hjemmeside: www.evolvewatersports.com

Her kan du se det store farveudvalg de har!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar